Ειδοποίηση / παραλαβή αλληλογραφίας
Καθημερινή σάρωση της αλληλογραφίας σας
Συλλέξτε την αλληλογραφία σας σε άλλη μονάδα των εγκαταστάσεών μας
Αποστολή των πρωτοτύπων ταχυδρομικώς (εκτός ταχυδρομικών εξόδων)
Αποθηκεύστε τα έγγραφά σας στον τόπο
ΚΑΡΙΕΡΑ / ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
- Πώς να αποφασίσω;
- Τι να επιλέξω;
- Τι μου αρέσει;
- Για τι είμαι φτιαγμένος;
- Τι μπορώ να κάνω;
ACCES A PLUS CONSULTING σας προτείνει προσαρμοσμένο coaching (3 μήνες). Από τη σκέψη μέχρι τη μετάβαση.
- Χωρίς δέσμευση, μια συνάντηση (30 λεπτών, μέσω βίντεο ή δια ζώσης) για να το συζητήσουμε.
- 1 προπαρασκευαστική συνεδρία για να αναλύσουμε την τρέχουσα κατάσταση και να προσαρμόσουμε τη στρατηγική και τα σχέδια δράσης.
- 9 συνεδρίες coaching.
- Το προφίλ προσωπικότητας Disc σας (δωρεάν)
Πακέτο στα 1500 € TTC
https://www.acces-a-plus.fr Τηλ: 06 73 50 31 88
ACCES A PLUS CONSULTING SASU με κεφάλαιο 1000 €
RCS: 98746291800010 - 162 rue du Ladhof 68000 COLMAR
Εξερευνήστε έναν κόσμο ευκαιριών με την Tender Impulse, έναν κορυφαίο aggregator προσφορών. Αποκτήστε πρόσβαση σε μια εκτενή γκάμα Παγκόσμιων Προσφορών μέσω ενός από τα καλύτερα διεθνή ιστοσελίδες προσφορών. Αναβαθμίστε την επιχείρησή σας εκμεταλλευόμενοι τις τελευταίες Παγκόσμιες Προσφορές, προσεκτικά επιλεγμένες και επιμελημένες για την επιτυχία σας. Πλοηγηθείτε στο ανταγωνιστικό τοπίο με ευκολία, χάρη στην εμπειρία μας στην συγκέντρωση προσφορών. Μεταμορφώστε την προσέγγισή σας στην προμήθεια εκμεταλλευόμενοι την Tender Impulse - την πύλη σας σε απαράμιλλες επιχειρηματικές προοπτικές στην παγκόσμια αγορά.
Με την καινοτομία προϊόντος, η wiecomic επεκτείνει τις κλασικές Walking Minds με μια φωτεινή παραλλαγή.
Η νύχτα γίνεται πλέον εποχή προώθησης.
Δυνατότητες χρήσης.
Οι Walking Minds LED προσφέρουν ποικιλία δυνατοτήτων χρήσης. Χάρη στη χρήση τους στο σκοτάδι, είναι κατάλληλες για νυχτερινές εκδηλώσεις, μεσονύκτιες αγορές, συναυλίες, φεστιβάλ ή για προωθήσεις που πρέπει να συνεχιστούν μετά τη δύση του ηλίου.
100% ψηφιακή επεξεργασία παραγγελιών, χωρίς προγραμματισμό, με το init EDI
Όλες οι μορφές. Όλοι οι κανάλια.
Είτε πρόκειται για δεδομένα που θέλετε να ανταλλάξετε με τους επιχειρηματικούς σας εταίρους, το init EDI είναι συμβατό με όλες τις κοινές διεπαφές και υποστηρίζει όλες τις δυνατές μορφές.
Αξιόπιστη διαχείριση σφαλμάτων.
Η αναζήτηση μιας πηγής σφάλματος τελειώνει εδώ. Με το init EDI, η πηγή του σφάλματος σας υποδεικνύεται άμεσα σε ένα email. Αυτό σας γλιτώνει από την πολύωρη αναζήτηση και σας επιτρέπει να προχωρήσετε άμεσα στην εργασία.
Απρόσκοπτη ενσωμάτωση στο ERP σύστημα σας.
Με τη βοήθεια της πολυάριθμης εμπειρίας μας στον τομέα του EDI, εξασφαλίζουμε την άψογη και ομαλή μεταφορά όλων των απαραίτητων δεδομένων στο ERP σύστημα σας. Είτε μέσω κλασικού είτε μέσω σύγχρονου EDI, κατέχουμε και τους δύο κόσμους.
Runs: 0,49 €/Run Starter | 0,19 €/Run Business
Διανομή: Cloud / On-Premise
Ροές εργασίας: απεριόριστες
Βασική χρέωση: 99 € μηνιαίως Starter | 499 € μηνιαίως Business
Βοήθειες και εκπαιδεύσεις για το υπολογιστικό εργαλείο και το διαδίκτυο
Βοήθειες και εκπαιδεύσεις για το πακέτο Open Office (Word, Excel, Powerpoint)
Βοήθειες και εκπαιδεύσεις για τη διαχείριση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου
Εκπαιδεύσεις στη δακτυλογραφία
Βοήθεια και εργαλεία για την οργάνωση, ταξινόμηση, κατηγοριοποίηση και αρχειοθέτηση των εγγράφων, χαρτιών και φακέλων σας
Παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη έργων πνευματικής ιδιοκτησίας σε διάφορους τομείς: προστασία, καταχώριση, μεταφορά πνευματικής ιδιοκτησίας, χρήση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, συμπεριλαμβανομένων των πνευματικών δικαιωμάτων, εμπορικών σημάτων και εφευρέσεων.
Έχουμε εκτενή εμπειρία συνεργασίας με πελάτες που δραστηριοποιούνται σε καινοτόμες περιοχές ανάπτυξης IT. Κατανοούμε όλες τις πτυχές της προστασίας των επιχειρήσεων όσον αφορά το εμπορικό απόρρητο και τις λεπτομέρειες της εξασφάλισης τίτλου σε ιδιωτικά αναπτυγμένο λογισμικό.
Επίσης, εκτελούμε έλεγχο συμμόρφωσης της πνευματικής ιδιοκτησίας, προετοιμάζουμε συμβατικό πλαίσιο οποιασδήποτε πολυπλοκότητας σύμφωνα με το ρωσικό και ξένο δίκαιο (συμπεριλαμβανομένων των συμφωνιών franchising, συμφωνιών άδειας και συμβολαίων με προγραμματιστές), παρέχουμε υποστήριξη σε διαπραγματεύσεις και διαφορές, και συμβουλεύουμε σε κανονιστικά θέματα.
Η ικανότητά μας να συγκεντρώνουμε τους καλύτερους ειδικούς από διάφορους τομείς πρακτικής σε ομάδες έργων παρέχει στους πελάτες μας ολοκληρωμένες λύσεις πνευματικής ιδιοκτησίας σύμφωνα με τους νόμους διαφόρων δικαιοδοσιών, με βέλτιστες ρυθμίσεις κανονιστικών και φορολογικών θεμάτων, λαμβάνοντας υπόψη τη συγκεκριμένη φύση της δεδομένης...
Κοιτάμε επίσης πίσω από τα σλόγκαν της εταιρείας σας και οργανώνουμε, σχεδιάζουμε και βελτιώνουμε, ώστε το σλόγκαν να είναι αυτό που υπόσχεται!
Διαχείριση έργων
Σχεδιασμός διαδικασιών / Βελτιστοποιήσεις διαδικασιών
Προμήθεια
…όλα αυτά από μια πηγή, για εσάς με ακρίβεια!
Είμαστε Πολωνός παραγωγός συρόμενων θυρών. Παράγουμε συρόμενες πόρτες από δρυ, πεύκο, φράξο, καθώς και μεταλλικές και γυάλινες πόρτες. Στην προσφορά μας διαθέτουμε αρκετά διαφορετικά μοντέλα συστημάτων συρόμενων θυρών - όλα διαθέσιμα άμεσα. Έχουμε αρκετές αποθηκευτικές επιφάνειες όπου αποθηκεύουμε τα προϊόντα, ώστε να μπορούμε να εκτελούμε παραγγελίες ακόμη και σε 24 ώρες. Εκτός από την παραγωγή θυρών, ασχολούμαστε επίσης με την παραγωγή επίπλων από ξύλο, όλη η προσφορά προϊόντων είναι διαθέσιμη στην πλατφόρμα b2b μας στο https://b2b.seartgroup.com/pl/ Αν θέλεις να πουλήσεις μοναδικά και ανεπανάληπτα προϊόντα, είσαι στο σωστό μέρος!
Προσφέρουμε διάφορα λογιστικά μοντέλα, βοήθεια για την προσθήκη των προϊόντων μας στην προσφορά σου, διαφημιστικά υλικά και πολλά περισσότερα.
Σε έναν κόσμο σχέσεων και παγκόσμιων επαφών, η διαδικτυακή παρουσία των επιχειρήσεων παίζει θεμελιώδη ρόλο στην επίτευξη των επιχειρηματικών τους στόχων. Η απόκτηση της μέγιστης ορατότητας στο διαδίκτυο σε σχέση με τον στόχο τους είναι κρίσιμη.
Οι εταιρείες που επιθυμούν να αναπτύξουν μια παραγωγική επιχείρηση, αποκτώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά, πρέπει να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες του δικτύου.
• ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Ή ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ
για να μην εκνευρίζεστε, να μην αναβάλλετε, κ.λπ…
(υποστήριξη 3 μηνών – 1200 € HT)
- Μια συνάντηση 30 λεπτών για να γνωριστούμε και να θέσουμε το πλαίσιο του coaching.
- 1 προκαταρκτική συνεδρία: ο στόχος είναι να εκθέσουμε το πρόβλημα και το τι αναμένεται από την υποστήριξη (στόχος, προκλήσεις, δείκτες επιτυχίας και πρακτικές διαδικασίες καθώς και τα μέσα που θα εφαρμοστούν).
- Θα σχεδιάσουμε μαζί τη στρατηγική και το σχέδιο δράσης, για να επιτύχουμε τον στόχο και θα προσαρμόσουμε τις διαδικασίες ανάλογα με την πρόοδο.
- Θα συμβατικοποιήσουμε τη συνεργασία μας προς την επιτυχία σας.
- 7 συνεδρίες coaching (1h30)
Η ευελιξία της διαδικασίας διασφαλίζεται από τον coach που διαθέτει πολλά εργαλεία.
Πρόσβαση σε αίθουσα συνεδριάσεων με ιδιωτικό γραφείο
Wifi & ενσύρματη σύνδεση
Καφές/νερό
Χωρητικότητα από 1 έως 14 άτομα
Χωρίς επιπλέον χρέωση ανά άτομο
Τιμή μέλους